Klantenservice

Inhoudsopgave:

Bestellen, betalen en bezorgen

Account aanmaken

Retourneren, ruilen en garantie

 

BESTELLEN, BETALEN EN BEZORGEN

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Bestellingen die op werkdagen worden gedaan voor 16.30 uur, worden dezelfde dag nog verstuurd als je artikel op voorraad is. Bestel je op zaterdag, zondag of een feestdag, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Als een artikel niet op voorraad is, dan kan het langer duren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Je krijgt een bevestigingsmail zodra je bestelling is verwerkt bij ons. Als je bestelling is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL, ontvang je een track and trace nummer. Daarmee kun je je bestelling volgen.

Hoe groot is het pakketje en moet ik thuis zijn bij aflevering?

Wij proberen gebruik te maken van brievenbuspakjes, die door je brievenbus passen (31 cm x 26 cm x 3 cm). Maar niet alles past door de brievenbus. Als je niet thuis bent, probeert de bezorger of het pakket bij de buren afgeleverd kan worden. Als dat ook niet lukt, gaat het pakketje meestal naar een centraal bezorgpunt. Als het helemaal niet lukt, gaat het pakket naar ons terug en nemen wij contact met je op.

Ontvang ik een bestelbevestiging?

Na het bestellen ontvang je vier e-mails:

  1. Een bevestiging van je bestelling
  2. Een bevestiging van je betaling
  3. Een bevestiging dat je bestelling is verwerkt
  4. Een track and trace code van PostNL

Betaal ik verzendkosten?

Als je bestelling boven de € 65,- komt, betaal je bij ons geen verzendkosten. Daaronder rekenen we een bijdrage van € 4,00 aan verzendkosten.

Kan ik telefonisch bestellen?

Een webshop is geen gewone winkel en je kunt in een webshop de artikelen niet voelen en passen. Wil je daarom toch graag advies? Of ben je digitaal niet zo handig? Bel dan gewoon naar onze winkel (0528) 230600 en wij adviseren je graag. We sturen de artikelen naar je op. Ook hier: onder € 65,00 een bijdrage van € 4,00 voor verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren, bel dan naar (0528) 230600. Als wij je bestelling nog niet hebben verwerkt, dan kan deze kosteloos worden geannuleerd. Als de bestelling al verwerkt is, dan kun je na ontvangst je bestelling retourneren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In je account kun je meerdere afleveradressen toevoegen. Kies het adres waarop jij je bestelling wilt laten bezorgen.

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij Hendriksen Lingerie?

iDeal

Je kunt bij ons betalen met iDeal. De meeste banken zijn hierop aangesloten. Als je betaalt met iDeal kom je in je vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Veilig, snel en gemakkelijk!

 

Betalen op rekening

Als je geen gebruikmaakt van internetbankieren, dan kun je ook telefonisch bij ons bestellen. Bel dan gewoon naar onze winkel (0528) 230600 en wij adviseren je graag. We sturen de artikelen naar je op. We vragen je dan wel vooraf te betalen. Ook hier: tot € 65,00 een bijdrage van € 4,00 voor verzendkosten.

 

 

ACCOUNT AANMAKEN

Waarom maak ik een account aan?

Je kunt zonder account bestellen. Maar het aanmaken van een account heeft voordelen:

  1. Je bent sneller door de kassa bij het afrekenen.
  2. Je kunt de status van je bestellingen bekijken.
  3. Je kunt je eerdere bestellingen bekijken.
  4. Je kunt zelf wijzigingen aanbrengen in je adresgegevens.
  5. Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief en/of andere berichten.
  6. Je kunt verschillende afleveradressen opslaan.

Hoe maak ik een account aan?

Je kunt zonder account bestellen. Maar het aanmaken van een account heeft voordelen. Maak een account met de volgende stappen:

  1. Ga naar inloggen rechts bovenaan de pagina [icoontje toevoegen]
  2. Klik op: ‘Account aanmaken’
  3. Vul je gegevens in
  4. Kies een wachtwoord en bevestig deze
  5. Bevestig je nieuwe account
  6. Vul je persoonlijke (adres)gegevens in en sla deze op.
  7. Je account is nu compleet.

 

 

RETOURNEREN, RUILEN  EN GARANTIE

Retourneren en ruilen

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je aankopen. Is het artikel toch niet wat je had verwacht of past het niet, dan kun je binnen 15 dagen altijd je aankoop retourneren of ruilen. Gebruik daarvoor ons retourformulier dat je hier kunt downloaden en printen. DOWNLOAD

Kun je niet printen? Doe dan een briefje met je naam en ordernummer in de doos en geef aan of je een ander artikel wilt.

Retourneren doe je zo:

  1. Vul het retourformulier in.
  2. Knip de adresstrook van het retourformulier.
  3. Plak deze op de retourzending.
  4. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar het aangegeven adres.
  5. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, verwerken wij deze.

Let op: de kosten van retourneren zijn voor rekening van de klant. Is sprake van een ruiling, dan gelden dezelfde voorwaarden als bij een bestelling: tot € 65,00 een bijdrage van € 4,00, daarboven gratis.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

  1. Je kunt tot 15 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren of ruilen.
  2. De artikelen mogen niet gedragen, gebruikt of beschadigd zijn.
  3. Indien van toepassing: de originele artikelkaartjes moeten op de oorspronkelijke manier aan de artikelen zitten.
  4. De verpakkingen moeten onbeschadigd zijn.
  5. De verzendkosten voor het retourneren komen voor rekening van de klant.

Welke garantie mag ik verwachten?

Iedere dag doen wij ons uiterste best om onze klanten een goed gevoel te geven. Natuurlijk gaat niet altijd alles goed. Mocht je niet tevreden zijn over een artikel of over andere zaken dan willen wij dat heel graag weten. Samen zoeken we dan naar de beste oplossing. Je kunt ons mailen en natuurlijk kun je ook telefonisch contact met ons opnemen.

Mail: info@hendriksenlingerie.nl
Telefoon: (0528) 230600